باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

کابوس دیشب من

با اینکه دیروز اصلا اخبار ندیدم و تو این فکرا نبودم دیشب خواب دیدم جنگ شده بین ایران و آمریکا و افغانستان، عده ای از ایرانی ها پناهنده شده بودند یه ولایتی تو افغانستان اما ما مونده بودیم کل شرق ایران رو گرفته بودند!

هیچی دیگه ما رو سوار اتوبوس کردند ببرند اردوگاهی یا یه جای دیگه، آدمایی که تو اتوبوس بودند می خواستند فرار کنند خلاصه نمی دونم چه اتفاقاتی افتاد اما یه صحنه ش یادمه که من با چاقوی آشپزخونه زدم تو گردن یه مرد افغانی، رگشو پاره کردم اما خون نیومد اون گردنش رو گرفت ما فرار کردیم یواشکی توی اتاقا زندگی می کردیم مشهد کلی عوض شده بود!

بعد این خواب با دل درد بیدار شدم پهلوهام درد می کرد هنوزم درد می کنه گلوم خشک شده بود گلاب به روتون اسهال شدم! خلاصه که هیچ وقت یادم نخواهد رفت! واقعا چرا این خوابا رو می بینم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا جمعه 23 تیر 1402 ساعت 12:43

ممکنه آینده باشه ممکنه هم ترس هات باشه
اکر خواب من بود میگفتم اینده اس
تو خودت بهتر میدونی این چیه

نه به نظرم نباید بهش بها بدم کابوسا معمولا چرت و پرت هستند از ترس ها و نگرانی ها سرچشمه می گیرند

محیا جمعه 23 تیر 1402 ساعت 12:41

کمتر اخبار رو دنبال کن روحت اشوبه

خخخخ

امیر جمعه 23 تیر 1402 ساعت 11:25 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
کابوس بدی بوده

سلام و درود
بله تا حالا چنین چیزی ندیده بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد