باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بحران

من امروز خیلی ناراحت بودم در صوت های رشد فردیت میگه آدم ها هر تقریبا ده سال دچار تغییر می شوند هورمون هاشون تغییر می کنه جسم و روح و روانشون تغییر می کنه من الان در وسط یکی از این تغییراتم!

نباید به خودم سخت بگیرم نباید الان تصمیم عجولانه بگیرم باید بذارم خودش اتفاق بیفته شاید چند ماه طول بکشه شایدم بیشتر ولی خوب باید با خودم مهربان باشم و صبر کنم و فرصت بدم!

امروز قبل ظهر اعصابم خیلی خورد بود با دستگاه الپتیکال ورزش کردم زود خسته شدم ولی به خودم قول دادم هر وقت اعصابم بهم بود یا دلم شیرینی خواست برم باهاش ورزش کنم شده ده دقیقه!

نظرات 3 + ارسال نظر
آقای رعد یکشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 22:44 https://iammrthunder.blogsky.com/

سلام
یکسری اطلاعات از چاکراها دارم
افرادی که در این زمینه متخصص هستن معتقدن آدم ها سیکل های 7 ساله از 7 چاکرا دارند
و در هر سال ویژگی عمده ی همون چاکرا را خواهند داشت و پس از 49 سال دوره جدیدی شروع میشه
شما آدم با مطالعه ای هستین، اگه درباره چاکراها اطلاع ندارین یه جستجویی بکنین
احتمالا در دوره پنجم هستین، ویژگی هاتون هم میخوره بهش ...

سلام
چاکرا می دونم چیه اما این رو نشنیده بودم
مرسی که گفتید مطالعه می کنم

محیا شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 22:54

امروز که تر خورد فردا رو به امید خدا

فعلا هر روز تر می خوره

گیل‌پیشی شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 19:15 http://Www.temmuz.blogsky.com

ورزش عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد