باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عدم تخصص

اگر ریا نباشد چند روز است موقع پخش اخبار ماهواره گریه ام می گیرد، دیگر واقعا نمی توانم اخبار نگاه کنم!

از طرفی آمدم چند مطلب از صاحب نظران در حوزه ی سیاست و علوم اجتماعی را خواندم و یا ویدئویشان را دیدم واقعا تخصص ندارم و هر کدامشان هم یک چیزی می گویند!

به این نتیجه رسیدم دهانم را ببندم و دنبال این مطالب را نگیرم چون خیلی اوضاع پیچیده شده و خود تحلیلگران هم در موضوع مانده اند!

عذاب وجدان هم نباید داشته باشم و احساس نکنم خیانت کرده ام چون من بدبینم و شاید حرفی بزنم که ذهن بقیه را هم بد کنم پس بهترین کمک من، سکوت است و رسیدگی به کارهای خودم!

نظرات 1 + ارسال نظر
ملک الجبال سه‌شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 15:27

اگه لااقل اندکی آرامش اعصاب و آسایش روحی میخواهید؛
اخبار نگاه نکنید.. جراید نخوانید .. و از دنیا بی خبر باشید
که از قدیم حکما گفته اند:
No News.. Good News
(بی خبری .. خوش خبری)

درسته امروز یه چیزی هم دیدم نوشته بود اخبار منفعلتون می کنه و خلاقیت رو کور می کنه مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد