باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزایی که می نویسم!

من دقت کردم روزایی که حالم خوب هست اصلا تمایل به نوشتن ندارم و روزایی که حالم خوب نیست می نویسم!

از همین جا عذر می خواهم که اینجا شده بلاخونه ی من و اوقات شما رو مکدر می کنم! 

سعی می کنم از این به بعد مطالبی از تجربیات خودم رو هم بنویسم البته اون ها رو تا الان هم نوشتم ولی بیشتر!

روزایی که حالم خوب نیست انگار عمیق ترم اما روزایی که دمم گردو می شکنه بیشتر می خوام از زندگی لذت ببرم و کاملا یادم میره یه روزی اون قدر حالم بد بود!

خلاصه که نمی دونم چرا این طور شدم اصلا چرا این قدر نیاز به حرف زدن و تخلیه شدن دارم قبلنا با هیچکس حرف نمی زدم دردم تو دلم می موند و همون قوی تر و عمیق ترم می کرد اما حالا!؟

البته می دونید همون دردا که حمل می کردم مریضم می کرد اما الان روزای سر حالی دارم مثل امروز!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
RA پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 10:21 http://rashedaliyari.blogsky.com

روزهایی که شاد هستید از تجربیات و اتفایات مثبت بنویسید
البته اگر آمدید سمت نوشتن

باشه چشم

گیل‌پیشی چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 21:32

ایشالا همیشه از خوشی‌هات بنویسی

مرسی دوست مهربونم

لیلی چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 15:47

هیچ ایرادی نداره اگه حال خوشی نداری و میخوای درد دل کنی

مرسی

فاضله چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 14:30 http://golneveshteshgh.blogsky.com

آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد