باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ترک عادت های بد

داشتم فکر می کردم!

می گویند هر کس توسط والدینش و آموزگارانش تربیت نشود روزگار تربیتش می کند!

خوب من هم یک سری عادت ها از بچگی داشتم که خوب نبودند اما خودم این طور فکر نمی کردم و مصرانه می خواستم انجامشان دهم ازشان لذت می بردم!

اما حال می بینم که همه چیزم را از دست داده ام به خاطر آن ها!

واقعا قلبی پشیمان شدم و ترکشان می کنم چون که دیدم چه بر سرم آمده است و نمی خواهم در شصت سالگی افسوس بخورم!

متاسفانه خیلی چیزها که در جامعه ی امروزی بین جوانان باحال است از بعد شیطانی ما نشات گرفته است و برنامه ها بدآموزی دارند و در جهت منفی تبلیغ می کنند!

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 21:08

به گذشته فکر نکن ولی میتونیم فردا بهتر زندگی کنیم... نمیتونیم؟ منم دلم برگردم به روزی که با همسر حرف زدم. کاش نمیزدم ولی چه فایده... این فکرا به من کمک نمیکنه.. باید ببینم فردا میتونم حال بهتری برای خودم بسازم؟

به گذشته برای درس گرفتن که لازمه فکر کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد