باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دو روزه سرم سنگین میشه!؟

دو روزه این ساعت ها سرم سنگین میشه، نمی دونم چرا!؟

دیروز زیر دوش یهو این طور شدم، فکر کردم به خاطر بخار آب داغ بوده!؟

امروز بعد از اینکه از بیرون برگشتیم و الان توی اتاقم هستم!؟

هر دم از این باغ بری می رسد!؟

چند تا فیلم نشون کردم ببینم اما با این وضع نمیشه میزنه به چشمام!؟

کتاب صوتی هم نمیشه گوش کنم چون تمرکز نمی تونم بکنم!؟

باید برم دکتر طب سنتی!؟

برای نوشتن هم چند تا موضوع دارم اما نمی تونم بنویسم!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
وحید جمعه 3 شهریور 1402 ساعت 17:07 http://blog-sky.blogsky.com

نتیجهٔ آزمایش چکاب کی میاد؟
علت سنگینی سر بخاطر ضعف اعصاب و یه‌سری مشکلات روزمره میتونه باشه. موزیک بی‌کلام گوش میدین عالیه.
دو تا ویدئو در یوتیوب لینک داده بودین آموزنده بود.
اینکه هرجا میرین خبر جدایی و طلاق می‌بینید بیشترش بخاطر مشکلات اقتصادی و عدم تفاهم در زندگی زناشویی میتونه باشه.
خواب عجیب‌وغریبی که دیدین باعنوان پروژه‌های مهندسی، به‌دلیل درگیری ذهن و روانتون با موضوعات مختلفه.
شاد و تندرست باشید

آزمایشم جوابش اومده بود سالمم
آره از فکره، ذهنم به هزار تا چیز فکر می کنه!؟
خوشحالم که می خونید و خوشتون میاد!

محیا پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 20:26

عوارض فکر زیاده اذیتت کنم

نو نیم پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 19:00

ریلکس کنید

نو نیم پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 18:07

آزمایش بدید
ممنون از کامنتتون
به امید بهبودی

تازه دکتر داخلی بودم چکاپ دادم

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 14:11 http://Www.temmuz.blogsky.com

کمی استراحت کن خوب میشه.
منم امروز دارم از کمردرد برفنا میرم.

با شال ببندش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد