باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

سرنگونی

دوستم اومده میگه همه دارن فرار می کنند، استادا رو دارن اخراج می کنند!؟

بهش میگم وقتی رسیده اینجا دیگه باید سرنگونشون کرد نه اینکه فرار کرد!؟

حالا که هیچ جوره حاضر نیستند با مردم کنار بیاین، هر روز دارن یه جنایتی می کنند دیگه چاره ای نگذاشتند!؟

در ضمن که من از اول موافق بودم با اینکه خون با هیچی شسته نمیشه!؟

یه مشت دیوونه اند واقعا دیوونه اند آدم عاقل این کارها رو نمی کنه!؟

ممکن هست بریم توی خیابون همه رو بکشند ولی دیگه چاره ای نیست، توکل به خدا!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 12:34

خیلی شجاعی

شجاع کجا بود الان پریود شدم!؟
بی خود نیست زن های ایرانی از قدیم دنبال ازدواج و پسردار شدن بودند چون بدن اجازه ی فعالیت و اضطراب رو نمیده!؟ منم باید پسردار بشم پسرم یه کاری بکنه خودم که به قول مامانم مافینگو ام!؟

فاضله دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 12:33 http://1000-va2harf.blogsky.com

حق رو بارور وداد وبیداد نمیگیرند حق خودش میاد

کوهنورد دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 12:15 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام
توی اینترنت سرچ کنید حکمرانی کاریکاتوری محسن رنانی. یک ویدیو توی یوتیوب هستش یک ساعته. اینو نگاه کنید. توی کانال تلگرامم اگه اشتباه نکنم گذاشتمش. میتونین اونجا ببینین.
البته درواقع فایل صوتیه که یک عکس نمودار روش داره و داره توضیح میده در موردش.
یک ویدیو نزدیک به چهار ساعت هم هست که فکر کنم اونم توی تلگرام باشه. این دوتا رو ببینید. یه جورایی در مورد شرایط جامعه و نوشته هاتون توضیح داده.

دیدمش مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد