باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت کومیکی

تقریبا دو ساعت سرم گرم بود!

انیمیشن پرسپولیس رو تو بی بی سی فارسی دیدم!

بامزه بود!

من و خانم مرجان ساتراپی از یه نظرهایی شبیه به هم هستیم!

به خصوص بچگی و نوجوانی!

قبلا هم پخش شده بود تکه هاییش رو دیده بودم!

این دفعه تقریبا کامل دیدم!

**********

لیبی سیل اومده!

مراکش زلزله!

انگار بلایای طبیعی سر مسلمونا بیشتر میاد!

**********

امروز کلی فکر کردم!

**********

دوست مجازی جدیدم امروز میگه من فکر می کردم پسری!

گفتم بهش من که صوت و عکس فرستادم!

عجب روزگاری شده همه بدبینن!

**********

مامانم رفته دکتر

خونه تنهام

بچه ها هم نیستند

آرامش خاصی حکمفرماست

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 01:34 http://Www.temmuz.blogsky.com

یادته به منم میگفتی پسرم

آره

فاضله سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 20:51 http://1000-va2harf.blogsky.com

سکوت رو دوست دارم ما اکثر روزا بچه داریم و کلافه میشم
ممنونم اومدی سرزدی

خواهشمندم

رامین سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 19:05

دوست مجازیتون دختره؟ آخه مورد داشتیم پسر ها با اکانت دختر میرن مخ میزنند

آره دختره
می دونم پسرا این کار رو می کنن تجربه دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد