باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خاطرات سر کار

اولش خیلی خوب بود همه چیز خوب پیش می رفت همه راضی بودند و تشویق می کردند اما بعد نمی دونم چی شد که هر چقدر مثل خر کار می کردی کار جلو نمی رفت، یهو آدم هایی که راضی بودند شدند شاکی، یکی داشت یه کاری می کرد ضد ما آخرش هم نفهمیدم کی بود ولی من خیلی راه اومدم خیلی جلسه گذاشتم اولش راضی می شدند ولی باز بعد شاکی بودند از برنامه ها!

منم دیدم داره عمرم تو این کش و قوس ها میره آخرشم هیچی به هیچی، اومدم بیرون!

خلاصه که سر کار فرش قرمز براتون پهن نکردند همه ش استرس و اعصاب خوردیه! البته تو خونه هم خبری نیست پسرفتم می کنی!

بهتونم بگم من اون چند سالی که کار کردم بعد که رفتم ارشد از استادامون بیشتر حالیم بود اونم اتفاقا زد تو پرم، ارشد برام بی معنی شد، استادای پرمدعای آبکی دیگه به چشمم نمی اومدند، اونجا هم یه جور سرخورده شدم، باید گوش به فرمان یه عده بی سوادتر از خودت می بودی! 

گند بزنن این مملکت رو که افراد نالایق رو می برن توی یه سازمان، اونا هم چش دیدن بهتر از خودشون رو ندارند!


پی نوشت: بیشتر بقیه ی کارمندای بخش های دیگه، تنبل از زیر کار در رو بودند وقتی قرار بود یه چیزی تحویل بدند این قدر طولش می دادند که نگو اما اگه ما یه باگ نرم افزارمون داشت گوش جهان رو کر می کردند!

نظرات 4 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 14:20

رفیق فکر نمی کنی زیا از بالا به پایین نگاه می کنی
من منکر این همه مشکل در جامعه و سیاست نیستم اما خیلی تلخ برداشت می کنی یک کم کتعادل تر نگاه کن
کمتر اذیت می شی
حداقل باور کن افراد لایق خوب مثل خودت هم زیاد هستند باید دقیق تر ببینی

خودشون باعث میشند این قدر تو چشمم خار بشند وگرنه من در نگاه اول مردم رو بد نمی بینم

مینو شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 20:44

پس فکر میکنید ما چرا جهان سوم هستیم . یکیش اینایی که شما گفتین

گیل‌پیشی شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 12:29 http://Www.temmuz.blogsky.com

ممنون که از خاطراتت نوشتی.
پس فعال و قوی بودی. کاش منم بتونم مثل شما باشم سرکار.

بعله ولی تو کار خودمو فرسوده کردم!

سمیرا شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 10:53

الان که خونه ای هم میتونی برنامه نویسی کنی، درسته؟ بعد حرفه ای تر برگردی ان شاءالله

می دونی ازش زده شدم وگرنه هر چی تست میدم همون مهندسی نرم افزار یکی از بهترین شغل ها برای منه
یه مشکل دیگه هم دارم میشینم خشک میشم ستون فقراتم عیب پیدا کرده دکترم رفتم مشکل حادی نیست اونم از اعصاب و ذهن و روانه گویا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد