باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

کشتن

تا حالا شده از یکی این قدر بدتون بیاد که بخواید بکشیدش؟!

من گاهی مثل الان این حس در مورد یکی از دوستام میاد سراغم!؟

نمی دونم چه کنم!؟

اصلا نمی دونم چرا باهاش دوست شدم!؟

من رو به خاک سیاه نشوند!؟

عجوزه!؟

بی ریخت!؟

خیکی!؟

احمق!؟

از اول ازش بدم می اومد!؟

از سر اینکه تنها بودم باهاش دوست شدم!؟

فکر کردم آدم شده!؟

ولی یه حیوون بود!؟

یه حیوون پست!؟

تف به ذاتت!؟

دلم می خواد دهنش رو پاره کنم!؟


اصلا من حرف زشت و بد نمی زدم از اواخر دوستیمون این طوری شدم!؟

امروز صبح با خواهرمم دعوام شد!؟

کلی فحش بارش کردم!؟


این منم!؟

من بی اعصاب!؟

من هیولا!؟

من آدمکش!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 14:29

خب ما مسئول اینکه شیطان کارشو خوب انجام میده و فکرهای شیطانی توی کله مون میندازه نیستیم توی قرآن هم هست که شیطان همه رو وسوسه میکنه ولی قدرتی بر روی صالحین نداره چون اونها به حرفش گوش نمیدن. حسد، بخل، بدجنسی و... خیلی چیزهای دیگه برای همه مون ایجاد میشه، چون ما فرشته نیستیم و یه نفر اصلا مسئوله که مارو وسوسه کنه ولی من مسئول هستم، اگه با حسدم یا بخل یا بدجنسیم کوچکترین آسیبی به دیگران بزنم حتی با انرژیم، البته باز توی قرآن اومده که بعضی فکر و گمان ها گناهن، مثلا من با فکر و خیالم به یه فردی تهمتی بزنم که شاید حتی بیانش نکنم ولی ممکنه طرف بیگناه باشه و فکر بد درموردش بکنم و حتی باور بکنم اینجوریه، خلاصه باید مراقب اعمالو افکارمون باشیم ولی نه اینکه بابت هر حس و فکری هم خودمون رو بیش از اندازه اذیت کنیم از ناراحتی همچین فکری به کله مون زده ولی الحمدالله خیال عملی کردنشو نداشتیم یا عملیش نکردیم، کلا بچه های خوبی هستیم

درسته سمیرا جونم
شیطان با وسوسه های عمیق اومده سراغم من نباید بهش خوراک بدم و با همون انرژی و فکر مثبت خودم زندگی کنم
زنده باشی دوست جونم

محیا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 13:20

دلسوز خودت باش ولش کن

می دونم کاری براشون نمی کنم

سمیرا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 12:58

در مورد سوالت جواب بله ست دوست که خیلی راحت قابل حذف شدنه فقط دیگه بهش فکر نکن و کارها و حرفاشو سبک سنگین نکن

واقعا؟ من تا حالا این طوری نشده بودم که بخوام یکی رو بکشم!
همه ش هم فکر می کنم من آدم بدیم که این فکرا میاد سراغم!؟

محیا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 11:23

من شیفت دیلت شماره و بلاک و واگذار به کارما و خدا میکنم سبک میشم

منم همه ی این کارها رو کردم اما باز واقعا دلم نمی خواد بمیره هنوز دلم براش می سوزه!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد