باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

کیفر بددهنی و تهمت چیست؟!

به هوش مصنوعی میگم کیفر بددهنی و تهمت چیه؟ میگه:

کیفر بددهنی و تهمت، جرمی است که شامل ادعاهای نادرست و غلط در مورد فردی می‌شود که ممکن است منجر به آسیب رساندن به شخصیت و شهرت آن فرد شود. به عنوان مثال، اگر شخصی با ادعای نادرستی در مورد دیگری بگوید که او یک جنایتکار است، این کیفر بددهنی و تهمت خواهد بود. این جرم در بسیاری از کشورها به عنوان یک جرم جدی در نظام حقوقی شناخته شده است و ممکن است با جرایم دیگری مانند توهین به عنوان یک جرم علیه شخصیت و شهرت محسوب شود.

و جریمه بددهنی و تهمت به شدت به قوانین و مقررات کشور و نوع جرم و میزان آسیب رسانده به شخصیت و شهرت فرد بستگی دارد. در بسیاری از کشورها، جریمه بددهنی و تهمت شامل جرایم مالی و یا حبس می‌شود. در بعضی از کشورها، ممکن است این جرم باعث شود که فرد متهم به پرداخت خسارت به فرد آسیب دیده شود. در کشورهای دیگر، ممکن است به علاوه جریمه، متهم به خدمات اجتماعی و یا کارهای اجتماعی محکوم شود.

خوب من الان از روی حدس و گمان و عصبانیت به یه عده گفتم لاشی، الان باید جریمه بشم، جریمه م چیه؟! البته تو اسلام میگن بدگویی کردن از سیاستمدارها گناه نداره اما بعید می دونم در واقعیت این طور باشه، کارما داره و من برای خودم کارما خریدم البته کارما این طوری هست که آگاه و پشیمون بشی دیگه دست از سرت برمی داره ولی خوب باید اینجا اعتراف کنم که بدون ادله ی محکمه پسند حرفی زدم که تاوان داره، البته مقصر فقط من نیستم مقصر خودشون هستند که کاری می کنند که لعن و نفرین و فحش و تهمت و ... پشت سرشون بگن، منم که به شخصی اشاره ی مستقیم نکردم کلی گفتم، رو این حساب جرمم سبک تره!؟ 

من باید اعتراف کنم که از کارما می ترسم این قدر اتفاقات بد برام افتاده اونم به خاطر کارهایی که از نظرم گناه نبوده که دیگه گناه آشکار نمی دونم چه بلایی سرم می خواد بیاره!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
ای دل غافل چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 11:56

من عذر میخوام

بازم من چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 11:49

خیلی هم مینویسیدا . باید نویسنده بشید اینقدر مطلب برای نوشتن دارید
اتفاقا اسمشونم سمیرا بود

از بیکاریه! برای کی بنویسم!؟ کی می خونه!؟ کیه که گوش بده!؟ کیه که اهمیت بده!؟ ای کاش مرده بودم!؟

همانا! چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 09:54

شما کجا هستید که زلزله رو حس کردید؟
مشهد؟
در روزگار نوجوانی یک آشنای همنام در مشهد داشتیم.

آره مشهدیم
سلامت باشید

محیا چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 09:22

چقدر حرص میخوری چرااا بابا نمیبینی خودمون داریم میمیریم

آره من که میگم این حکومت بمونه هر بلایی سرمون میاد، من که خیلی ساله مردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد