باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت آمپولی

رفتم آمپول اعصابم رو زدم!

واقعا فرق حالم رو احساس می کنم!

**********

صبحی به جایی که بگم سوپرمارکت، نسکافه فوری بده، اشتباهی گفتم قهوه فوری، اونم یه بسته فرستاده بود رفتم عوضش کردم، با بقیه پولش ماست و شیر و خرما گرفتم!

**********

داره بارون میاد!

همه جا بارونیه!

چه بارون قشنگیه!

خدا داره بهمون می خنده!

ان شاالله همیشه ازمون راضی باشه!

**********

مردم در تکاپو دنبال کاراشونن!

انرژی می گیرم ازشون!

خیلی قویند با اینکه حالشون خوب نیست بازم در تلاشند!

**********

ان شاالله سیاستمدارا به خودشون بیان و دنیا رو درست کنن!

جنگ ها تموم بشه!

صلح حقیقی بشه!

خدا بخواد میشه!

خدا بخواد کافر رو مسلمون میکنه و مسلمون رو کافر!

فیضه و عدم فیض!

خدایا ما رو غرق در فیضت کن!

آمین!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 22 مهر 1402 ساعت 20:18

الهی آمین چه دعای قشنگی

مرررسی

گیل‌پیشی شنبه 22 مهر 1402 ساعت 19:37 http://Www.temmuz.blogsky.com

همیشه حالت عالی باشه عزیزم.

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد