باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

نه به جنگ

میگما این قدر اینترنت پر شده از هشتگ نه به جنگ ولی اینا می خوان تا دو سال دیگه با هم بجنگند!؟

میگم خوی جنگیدن و خونریزی هم از تستوسترونه؟! عجب هورمونیه ها!؟

خوبه ما زنیم، یعنی من بچه بودم دلم می خواست پسر بودم اما هر چی بزرگتر شدم خدا رو شکر کردم دخترم!؟

بیچاره مردم غزه!!؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 18:54

اینو دیگه ارجاع میدم به میم های رضا پیشرو من نمی دونم چه بلایی سرشون اومده

من که متوجه نشدم چی میگید!؟

رامین دوشنبه 1 آبان 1402 ساعت 00:42

واکنش مرد ها:
ما رو دور ننداز...
یا اینم میشه:
ما داریم زحمت میکشیم تو نمی دونی چه بلایی سر ما اومده

چه بلایی سرتون اومده؟!

سمیرا یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 15:39

از تستوسترون فکر نکنم باشه، از حس قدرت طلبی، حرص و طمع بشره، ان شاءالله که زودتر ختم بخیر بشه

آها مرسی ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد