باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دوست ناباب

من یه دوست داشتم باهاش غیبت کردن و پرحرفی رو تجربه کردم، من که به زورم ازم حرف نمیشه کشید با این، این قدر حرف می زدم، تازه فهمیدم ایرانی ها چرا قدیما می نشستن دور و بر هم حرف مفت می زدند واقعا خیلی خوش می گذشت به خصوص اینکه غیبت مردا رو می کردیم آی حال میداد!

گاهی دلم تنگ میشه واسه اون حرفا دلم می خواد یه دوست داشتم باهاش غیبت می کردم خخخخخخ از زمین و آسمون براش می گفتم!

ولی خداییش خیلی گناه داره داشتم از خودم دور می شدم الان یه ساله با اون دوستم کات کردم دارم بر می گردم به خودم!


تبصره: چند روز بود خیلی لطیف شده بودم حتی می خواستم موهام رو بلند کنم ولی نمی دونم چی شد باز مدل خودم شدم خخخخخخ

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 12 آبان 1402 ساعت 17:30

مرسی گل دختر

گیل‌پیشی جمعه 12 آبان 1402 ساعت 16:30 http://Www.temmuz.blogsky.com

مگه بلند کردن مو از لطافته؟ من خودم موی کوتاه دوست دارم خب.

شاید برای من این طوره حتی فکر کردم لاک بزنم اما باز برگشتم به حالت خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد