باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

یه رژیم جدید

یه رژیم جدید اومده به اسم فستینگ، خیلی لاغر می کنه مثل روزه هست شکل ساده ش اینه که ۱۶ ساعت چیزی نمی خوری ۸ ساعت می تونه سر ساعت یه مواد خاصی رو بخوری و در همه ی ساعات هم آب و چای و قهوه بدون قندمی تونی بخوری!

باید بری پیش دکتر طب سنتی تا این رژیم رو ببینه برات خوبه یا نه!

من یه کم جستجو کردم دکتر پیدا کردم نزدیک خونه و کارشم خوبه برم پیشش ببینم می تونه حال من رو خوب کنه یا نه!

من رژیم نباید بگیرم اما خوب شایدم گرفتم!

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا شنبه 13 آبان 1402 ساعت 18:02

بی خیال سالم بخور زندگی کن

فعلا که نه نمی تونم بگیرم

محیا شنبه 13 آبان 1402 ساعت 13:39

معده اتو به فنا ندی

آره همین جوریش دستگاه هاضمه ام ایراد داره!
گفته بود باید اصولی انجام بدید وگرنه به بدن ضرر میزنه

سمیرا شنبه 13 آبان 1402 ساعت 12:04

فستینگ خیلی عالیه، زود و خوب هم نتیجه میده، خب شب از یه ساعتی به بعد که معمولا آدم چیزی نمی خوره، صبح ها هم اکثر مردم میلی به صبحانه ندارن، ولی به خودت خیلی فشار نیار

باید ببینم دکتر چی میگه
من همین جوریش معمولا از ۶ بعد از ظهر به بعد چیزی نمی خورم

رامین شنبه 13 آبان 1402 ساعت 11:51

میگن همراه با این رژیم بدون کربوهیدرات بگیری خیلی خوبه. ولی من اصلا انگیزه ی رژسم گرفتن رو ندارم

منم امروز حالم خوبه یاد رژیم گرفتن افتادم وگرنه بعضی روزا همچین بدنم شکر می خواد که نگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد