باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

در نور قرار دادن

حتما شما هم در زندگیتان آدم هایی بودند که بهتان بدی کردند و آسیب های بدی به شما زدند و ازشان کینه و تنفر دارید و نمی توانید ببخشیدشان!

دوستی به من پیشنهاد داد این آدم ها را در نور قرار دهم اگر کلاس یوگا رفته باشید با این عبارات آشنایی دارید!

من این کار را کردم و حسم به این آدم ها تغییر کرد و احساس شادی و سبکی کردم حتی قبلش می خواستم برایشان دعا کنم نمی دانستم چه بگویم اما وقتی در نور قرارشان دادم باب دعا هم باز شد!

امیدوارم با این راه حل به آرامش و صلح برسید!

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 5 آذر 1402 ساعت 23:27

من حس میکنم فقط بایر فراموش کرد و رد شد تا در سایه ادم ها خاکستری نشد

خوب مشکل اینه که کارهای بعضیا رو نمی تونی فراموش کنی

نازگل یکشنبه 5 آذر 1402 ساعت 19:54

چقدر جالب بود یعنی بدون قضاوت ببینیشون.

آره یه جورایی از این منظرم میشه

سمیرا یکشنبه 5 آذر 1402 ساعت 17:22

چه جالب بود، مرسی

خواهش می کنم
مرسی از شما

سمیرا یکشنبه 5 آذر 1402 ساعت 17:02

در نور قرار دادن رو لطفا بیشتر توضیح بده

یعنی از ته دل آرزو کنی نور این آدم ها رو در بر بگیره و غرق نور بشند، توی ذهنت تصویرسازی کنی فلانی رو ببری توی نور، پاک بشه اون وقت دل خودتم پاک میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد