باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من دیگه مغرور نیستم!

همیشه مغرور بودم و یه بادی تو سرم بود،

 امروز احساس کردم که دیگه نیست و خیلی سبکم،

نمی دونم چی شده!؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز با اتوبوس رفتم دکتر گوش

زود رسیدم

خیابونا اون قدر که فکر می کردم شلوغ نبود

اونجا تو گوشی شعر خوندم

قطره بهم داد

هفته ی دیگه باید برم ساکشن کنه

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 14 آذر 1402 ساعت 16:12

آخه اینجوری معلوم نمیشه، تو موقعیت خودشو نشون میده

آره درست میگی

سمیرا سه‌شنبه 14 آذر 1402 ساعت 14:37

تبریک بهت میگم ولی کاشکی به این راحتیا بود، البته غرور بد نیست، تکبر بده، ولی متاسفانه یه غرور منفی اون ته مها همیشه هست، یه وقتایی آدم مچ خودشو می گیره یا لااقل من خیلی وقت ها تو خودم پیداش می کنم خیلی کار خوبی کردی دکتر رفتی، مراقبت از سلامتی خیلی مهمه

مرسی آره اتفاقا دارم دقت می کنم ببینم اون ته مه ها چیزی نمونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد