باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

حال و احوال

سلام بچه ها چطورید؟

روز خوبی رو داشتید؟

راستی سمیرا جون تو هم مثل من کار نمی کنی روزهاتو چطوری می گذرونی؟

گیل پیشی مثل اینکه امروز رفته سر کار، امیدوارم موفق باشه!

محیا جان به گیل پیشی سر میزنه اما به من نه!؟

عمه اقدس که سرش شلوغه، برای اونم آرزوی موفقیت می کنم!

غزه جنگه، قراره صلح بشه، امیدوارم بشه!

امیدوارم سیاستمدارها اوضاع رو سامون بدند و کار دست آدم های کاربلد و پاک بیفته!

هوا سرد شده! بخاری روشن کردیم!

راهی که به این میوه فروشی میره خیلی شلوغه، پر از گدا و دست فروش و زباله گرده!

با خودم گفتم از این به بعد کوچه های پشتی برم خرید، جلو چشم نیازمندان دست پر نباشم!

کمک که نمی تونم بهشون کنم حداقل داغ دلشون رو تازه نکنم، خدا رو خوش نمیاد!

اوضاع خیلی خرابه، آب گل آلوده و یه عده در حال ماهی گرفتن هستند و جالبه مردم هم هنوز بهشون اعتماد می کنند و میرن دنبالشون!؟

در عجبم از این دنیا!؟ :/

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 29 آذر 1402 ساعت 00:07

امنیت خودت مهم تره، مثلا توی تاریکی توی کوچه های خلوت نرو عزیزم، یا سرظهر. جاهای شلوغ بهتره از لحاظ امنیت مخصوصا واسه خانوما. خدا روزی رسونه، لزومی نداره با این افکار خوتو اذیت کنی عزیزم، همه سختی دارن و روزهای خوب هم دارن ان شاءالله

نه تو روز میرم کوچه هامونم شلوغیش خوبه و امنه
ممنونم

سمیرا سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 23:57

سلام و درود عزیزم عرضم به حضورت، کارهای روزمره خونه، مثل ظرف شستن، جارو کشیدن، آب پاشیدن به گل ها،... نظافت شخصی و روزانه، عبادت ها مثل نماز و مختصر ذکر و قرآن، هفته ای دو سه بار معمولا پیاده روی و رفتن به پارک، دیدن سریال هایی مثل شربت ذغال اخته و یکی دو تا سریال کره ای، دنیای مجازی مثل خوندن وبلاگ ها وکامنت گذاشتن و تعامل با دوستان مجازی، تعامل با دوستان حقیقی مثل چت و تلفن، مطالعه روزمره، روزی چند دقیقه دولینگو، سرچ کردن چیزهای جدید توی گوگل و خوندنشون، و کارهایی از این دست امیدوارم وقتت رو مفیدتر و مثمرثمرتر از من پر کنی عزیزم

خیلی هم عالی موفق باشی عزیزم

گیل‌پیشی سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 23:46

سلام ماهش جون. خوبی؟
فعلا موقت میرم شرکتشون، نمی‌دونم می‌مونم یا نه.
برخی از متکدی‌ها واقعا فقیر نیستن.
ماهش جون آخه تو هم دنبال کار بودی؟ منصرف شدی؟

سلام خوبم مرسی
به دست آدم نگاه می کنند چشمشون روش می مونه
گور بابای کار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد