باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

میگن گور باباش فحشه!

منظورم از اینکه گفتم گور بابای هر چی مرده این بود که دیگه هر چی مرد بود از چشمم افتاد یعنی دیگه گذاشتمشون کنار!؟ نمی خواستم فحش بدم، نمی دونستم فحشه!

دیشب که خوابم نمی برد به خودم می گفتم تو آخرش بازم عاشق میشی بعد به خودم میگفتم عمرا دیگه بار آخر بود!

یکی بهم گفت تا وقتی امید داشته باشی همینه باید ناامید بشی و من هنوز امید دارم، امید دارم یه مردی یا یه زنی پیدا بشه منو از تنهایی دربیاره اگه ناامید بشم ممکنه عوض بشم، سنگ بشم!؟

آخه خیلی خوشگله محبت بین آدم ها، فقط نمی دونم چرا من به هر کی محبت می کنم بعد باهام بد میشه، همیشه اون حس قشنگ رو می خواستم اما نشد که بشه!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
Lunacy شنبه 28 بهمن 1402 ساعت 10:53 https://lunacy.blogsky.com/

وقتی آدم ضربه میخوره دیگه سخته دوباره اعتماد کردن مگه اینکه یه کیس ایده آل پیدا شه که اون منفی های ته ذهنت یهو محو بشن و بتونی دوباره اعتماد کنی.

آره دقیقا

سمیرا جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 20:47

ماشاالله بهت

خیلی ممنونم ماشاالله به جونت

سمیرا جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 18:17

دخمل گل من اون چیزی که دیدم رو گفتم، اینجا بلاخره درصدی از خود واقعی ما هست. من همیشه در تلاش برای ارتقای رفتار خودم هم هستم، یعنی مدام به خودم هم سوزن میزنم و میگم فلان رفتارت یا برخوردت اشتباه بود، حتی گذشته هارو که یادم میاد، عملکرد خودم رو می سنجم و با مهربانی و گذشت به خودم میگم اشتباه کردی، بپذیر و سعی کن در آینده عملکردت بهتر باشه ان شاءالله، اینها چیزاییه که همیشه به خودم هم میگم، یعنی سعی می کنم باگ های خودم رو برطرف کنم و خودم رو تربیت کنم که از اونچه که هستم بهتر بشم ان شاءالله. همین الانشم خودم هم عصبانی میشم، و واکنش های تکانشی دارم ولی درموردش فکر می کنم و سعی بر برطرف کردنشون دارم. بقیه هر جوری که هستن به خودشون مربوطه، اشتباه عمل کردن بقیه و بهتر بودن سطح رفتاری من از اونها، این اجازه رو به من نمیده که تلاش برای بهتر کردن خودم نداشته باشم در کل دخمل گلی هستی

خوب تجربه به من ثابت کرده شخصیت افراد تو مجازی با شخصیتشون تو واقعی فرق داره به خصوص تو جامعه ی بسته ی ما ، آدما تو مجازی بیشتر خود واقعیشون هستند
منم که گفتم اینجا رو زدم چون هیچکس رو نداشتم خودم رو تخلیه کنم و اتفاقا تخلیه کردن خودم حالم رو بهتر کرد برای همین خودم رو اینجا سانسور نمی کنم معمولا
البته شایدم دیگه به قول مشهدیا به خوشتونم افتاده و زیادی دارم شورش میدم و هر حرفی رو می زنم شاید نباید این قدر بی محابا حرف بزنم و یه چیزایی رو رعایت کنم من بعد بیشتر توجه می کنم

سمیرا جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 17:39

راه های کنترل صحیح عصبانیت رو سرچ کن لطفا ببین خود عصبانی شدن یه نعمته و باید باشه، یعنی یه جور مکانیسم دفاعی برای بشر هست. ولی اگه بیش از اندازه عصبانی بشیم و از اون بدتر تحت کنترل عصبانیت قرار بگیریم، این بده. ببین اگه بخوام صادقانه و روراست باشم باهات، خیلی زیاد عصبانی میشی و تحت تاثیر عصبانیتت کارهای تکانشی منفی انجام میدی، که این به خودت و اطرافیانت لطمه میزنه مخصوصا در درازمدت و باعث سست شدن دوستی هات میشه عزیزم، من یک آدم مجازی هستم و این حرف هارو از روی خیرخواهی زدم، نمیخوام برنجونمت، این مشکل رو رفع کنی، خیلی کار بزرگی انجام دادی و کیفیت زندگی خودت و اطرافیانت رو هم خیلی بالاتر می بری ان شاءالله

این کارها رو کردم یه چیزایی نقطه ی جوشمه اتفاقا توی یه موضوعاتی خیلی خونسردم ولی یه چیزایی درونی اذیتم می کنه صبر و تحمل براشون ندارم می دونم
پس همه بهشون محبت می کنم باهام بد میشن به خاطر اینه که عصبانی میشم ها؟! این همه محبت می کنم خوب یه دفعه عصبانی بشم همون یادشون می مونه و محبت هام رو نادیده می گیرند؟ اون ها هم خیلی کارها می کنن که میره رو مخ من، پس باید بزارمشون کنار دیگه اگر قرار این طور باشه؟!
بعدم اینجا جاییه که من برای خودم قرار دادم انرژی هام رو تخلیه کنم تا با مردم بتونم خوب تا کنم راه دیگه ای ندارم مطمئن باش تو خونه اصلا دعوا نمی کنم الان که همه ی مردم خشمگینن من همه ش صدای دعوا از تو خیابون می شنوم من این کارها رو نمی کنم!

سمیرا جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 16:56

تو زود عصبانی میشی و کارو به فحش میکشونی بقیه رو می رنجونی ان شاءالله به اون محبت و عشق دو طرفه برسی

این اصطلاح در خانواده ی ما خیلی رایجه
یعنی میگی عصبانیتم رو ابراز نکنم؟ اتفاقا من خیلی کوتاه میام اما یه جایی می ترکم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد