باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

آدمی و آفتاب

آفتابی که در عالم وجود است
جلوه ای از معبود موعود است

آدمی که سررشته از آب و خاک است
جلوه ای از وجود معبود است

پس آدمی می تواند آفتاب باشد
همان روح آتشناک باشد

آدمی خود را نظر کن که بسی
روی ها و روح ها در تو نهان باشد

#ماهش

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 16:34

آهنگ داشت ولی ضرب آهنگش خیلی منظم نبود، من تو این زمینه ها خیلی اطلاعات ندارم ولی در کل قشنگ بود

آره من رو وزن تسلط ندارم یه چیزی به ذهنم میرسه می نویسم

سمیرا سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 16:01

معناش قشنگ بود ان شاءالله حالت هم بزودی خوب بشه

مرسی عزیزم از نظر ادبیات شعری قشنگ نبود؟
ممنونم ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد