باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت سر صبحی

امروز اینترنت خونه قطعه!

با اینترنت گوشی هم نمی تونم فیلترینگ رو دور بزنم!

کانکت نمیشه!

اگه تلگرام نیومدم واسه اینه!

*************

دوشنبه رفتم دکتر زنان!

یه آمپول داد کلی گشتم تا پیداش کردم!

و تعدادی هم قرص و کپسول!

گفت اگر تا یک هفته خوب شدی که هیچی یه ماه دیگه بیا!

وگرنه هفته ی دیگه حتما بیا!

*************

دیگه چون حالم خوب نیست و ضعف دارم همه ش تو خونه ام!

خسته ام شدم از خونه و تخت!

نمی دونم چه حکمتیه که من همه ش باید تو تخت باشم!

از کتاب خوندن هم خسته شدم!؟

با اینکه تازه دارم یه چیزایی درک می کنم!

ولی خسته شدم از تو خونه موندن کتاب خوندن و پای اینترنت بودن!

کارای خونه رو هم نمی تونم انجام بدم!

مامان و خواهرم رفتن سفر!

من و داداشمیم خونه!

************

هوا چه گرم شده!

همه ش عرق می کنم!

حمومم نمی تونم برم!

بو گرفتم!؟

بارونای عجیب و غریبم که همه ش میاد!

اینجا البته نمی باره!؟

************

جنگم که شاید تو راه باشه!

منم که باز مریضم و جنگ شروع شد!؟

یادش بخیر جنگ سوریه با مریضی من شروع شد با بهبودی من تموم شد!؟

به خدا می گفتم چرا همه چیز با هم یک دفعه بهم ریخت؟!

حالا هم باز شروع شد!

واقعا دلم می خوا بمیرم و با این چیزا مواجه نشم!؟

از ترس نیست!؟

از اینه که نمی دونم باید چه کار کنم؟!

اضطراب و تشویش می گیرم!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 21:05

هیجان مثبت خیلی هم عالیه، پس اشکال نداره

نه هیجان مثبتی نیست خودم می دونم جنگ بشه اتفاقات بدی میفته ولی خوب چندان ناراحت نیستم از این موضوع!

سمیرا چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 19:42

ان شاءالله هر چه زودتر بهبود پیدا کنی عزیزم ممنون که اطلاع میدی بابت نیومدنت خیلی به جنگ و چیزهای استرس زا هم فکر نکن لطفا

مرسی خیلی ممنون از عصری بهترم فکر کنم فردا خوب بشم راستش یه حالیم بیشتر هیجان زده ام تا نگران باشم نمی دونم چرا این طوری شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد