باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت خوشحالی

امروز خیلی خوشحالم!

دیروز رفتم دکتر!

بعدش داروهام رو گرفتم!

واسه مامانم هم آبمیوه گرفتم!

خیابون ها پر از گل بود!

به راننده تاکسی گفتم که چرا اینجاها این جوریه!؟

گفت سیل بوده دیگه!

ماشین من تا سپر تو آب بوده!

بوقم صداش درنمیاد خراب شده!

از دریچه های فاضلاب آب فواره میزده بیرون!؟

ولی جای خونه ی ما این طور نبود از ارتفاعات دوره!

***********

دارم هر روز صبح ناشتا شربت عسل می خورم!

خیلی خوبه دیگه نفخ ندارم!

یه حالت ریلکسیشن هم میده!

از چای و قهوه خیلی بهتره امتحان کنید!

دکتر بهم قرص زیره داده!

اونم بعد صبحانه می خورم خیلی خوبه!

خیلی جالبه که وقتی بخواد درست بشه یهو درست میشه!

وقتی هم نخواد درست بشه هر چقدر تلاش می کنی بی نتیجه ست!؟

این قدر من دکتر واسه نفخ رفته بودم کاری ازشون برنمی اومد!

این قدر تو اینترنت گشته بودم چیزی پیدا نکرده بودم!؟

حالا یک دفعه این مقاله پیدا شد که گفت صبح ناشنا شربت عسل بخورید!

*************

دیروز به این نتیجه رسیدم فقط خودم هستم خودم!

هیچکس نمیاد کمکم کنه!

بعد روی یوتیوب یه لایو دیدم دقیقا گفت فقط خودت هستی خودت!؟

دیگه باید آستین ها رو بالا بزنم و به خودم کمک کنم!

چند وقته هر وقت گرسنه میشم میرم آب می خورم!

دو لیوان سه لیوان آب یک جا می خورم!

من که یه جوری شده بودم دلم آب نمی خواست حالا تشنه م میشه!

البته اون مدل که دهانم و لب هام خشک بود و همه ش تشنه بود سر جاشه!؟

این میگن از کبده تشنگی نیست!؟

ولی سال ها بود میل به شیرینی داشتم که میگفتن به خاطر تشنگی هست به جای چیزای شیرین، آب بخور!

منم امتحان کردم درست شدم!

واقعا بدن خودش رو ترمیم می کنه اگر درست باهاش تا بشه!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
Lunacy سه‌شنبه 1 خرداد 1403 ساعت 15:21 https://lunacy.blogsky.com/

شربت عسل چطوری درست میشه؟

یه قاشق عسل، آب نصف لیمو ترش، کمی نمک رو در یک لیوان آب جوش حل می کنید و میل می کنید

گیل‌پیشی دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 ساعت 20:24 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام سمیرای عزیزم. خوبی؟
همیشه سلامت و شادِ شاد باشی
عسل واقعا واسه دستگاه گوارش عالیه.
ایشالا کشورمون و جهان از بلایا به دور باشه.

سلام دختر خوب
خوبم خوبی؟
آره خیلی خوبه

سمیرا دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 ساعت 08:39

خداروشکر عزیزم مرسی که تجربیاتت رو به اشتراک میذاری نوشیدن آب خیلی خوبه

مرسی عزیزم آره شاید به درد کسی بخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد