باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

آیا می دانستید؟

آیا می دانستید اگر در کودکی از پدر زخم بخورید همیشه با تمام جنس مذکر مشکل خواهید داشت؟ یا اگر از مادر زخم خورده باشید با تمام جنس مونث مشکل خواهید داشت؟ و اگر از هر دو زخم خورده باشید با تمام آدم ها مشکل خواهید داشت؟!

می دانید هر چه الکی بگویید خانواده ی مهربانی داشته اید این رفتارتان نشانگر این است که حتی به خودتان دروغ می گویید و با خودتان صادق نیستید! شما نفرتتان را از والدینتان سرکوب کردید چون فکر می کردید بچه ی بد از والدینش نفرت دارد و بعد خودش را به شکل های دیگر نشان می دهد!

این یک واقعیت است در عصر ما بیشتر پدر و مادرها به کودکانشان ضربه می زنند مگر اینکه قبل از بچه دار شدن دیوانگی های خود را درمان کرده باشند!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 17 خرداد 1403 ساعت 14:34

آخه مشکل اینجاست که ما همه آدمیم و بی خطا نیستیم. اگه فردی واقعا غیرمتعادل و ظالم نباشه، یعنی در حد یه فرد معمولی خوب باشه. به عنوان یه پدر یا مادر خوب اوکیه. مگه خود کودک وقتی بزرگ میشه، حتی در یه محیط خانوادگی خوب هم اگه بزرگ شده باشه وقتی پدر یا مادر باشه بی نقص نیست. بله، اگه مشکلاتِ ناهنجاری داریم، قطعا قبلا از فرزند دار شدن باید دنبال درمان خودمون باشیم

آره دیگه سهوا یا عمدا خطا می کنیم حالا در هر موقعیتی
منم منظورم این نبود والدینمون رو مقصر بدونیم چون توی یه خانواده با یه سیستم تربیتی بچه های مختلف واکنش های مختلفی به یه رفتار میدن پس روح و روان من این اتفاق براش افتاده مسئولیتش رو می پذیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد