باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خودباوری

شما چقدر به خودتان باور دارید؟

من باورم به خودم کم و زیاد می شود!

مثلا الان باورم به خودم کمی تا قسمتیست!

ظهر خیلی پرانگیزه و باورمند به خودم بودم!

بعضی اوقات که ناامیدم، خودباوریم زیر صفر می شود! آن موقع ها یا عصبانی ام یا مایوس یا اندوهگین!

ولی در کل خودباوری ام خوب است!

یک شعار وقتی ما بچه بودیم می گفتند! خودباوری رمز موفقیت است!

خیلی چیزها مانع می شوند تا به موفقیت برسیم و خودباوریمان را از دست بدهیم اما به قول انیمیشن در جستجوی خانواده ی رابینسون، باز ادامه بده جونم، باز ادامه بده!

وقت هایی که از پا می افتیم لازم است استراحت کنیم اما باز ادامه می دهیم زمان و عمر سپری می شود چه ما ادامه دهیم چه ما ادامه ندهیم!؟ 

باور کنیم که می شود، راهش را پیدا می کنیم باور راستین ما، ما را به قله می رساند! وسط صعود که نمی توان ول کرد! می توان؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد