باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بیزارم از دین شما!

امروز زدم سمت خدا، آقای روحانی داشت در مورد حکمت و حکیم بودن صحبت می کرد می گفت یک نشانه حکمت این هست که بدانی کجا سکوت کنی کجا حرف بزنی و حدیثم در این رابطه گفت.

خوب این چیزها خیلی خوب هست آدم بداند و کاملا هم درست هست اما جایش برنامه سمت خدا نیست. یک برنامه ی جدا برای اینکه چطور می شود حکیم شد لازم است ساخته شود اول اصول پایه را بگویید بعد همین طور تا به انتها. این طوری دارید به دین ضربه می زنید! شاید هم به رقابت با اینکه مردم جذب مولانا شدند این کار را می کنید!

من یک چیز دیگر هم کشف کردم در نقاشی های قدیمی خیلی قبل از انقلاب مثلا زن های در کربلا بسیار قوی هیکل هستند، نه تنومند اما استواری و صلابت دارند اما کم کم به خصوص تابلوی معروف آقای فرشچیان زن ها همه لاغر و نحیف و با گردن کج و ضعیف نمایش داده شده اند. چیزی که هست قرن ها حضرت مریم را هم همین طور الگوی زنان مسیحی کرده اند! به نظر می آید جریان غربی در پس این به اصلاح اسلام مدرن ایران وجود دارد اما باید تحقیق بیشتری بکنیم و بفهمیم برای چه این کار را می کنند قطعا تاثیر روحی و روانی برای دیندارها این عمل دارد! در مورد حضرت مریم نمی دانم اما بنی هاشم و سید ها اکثرا تیپ بدنی تنومند و عضلانی دارند و تنومند نه به معنی درشت هیکل منظور قوی بنیه است البته آن نقاشی ها هم که همه جا به شکل ایرانی ها از امام علی و امام حسین نیز هستند دروغ هستند. خلاصه که جعل تاریخ در این سرزمین به مقاصد گوناگون سابقه ای طولانی دارد!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدجواد یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 22:54 http://elec19.blogsky.com

خانم ماهش من چند تا مطلب آخرتون رو خوندم
بنظرم واقعا قلم رسایی دارین

سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد