باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

اخبار اخبار اخبار

هر چقدر می خواهم اخبار را دنبال نکنم اخبار من را دنبال می کند!؟

قرار است عفو عمومی داده بشود خدا را شکر

آقای مهندس موسوی بیانیه داده اند برای گذار بدون خشونت از جمهوری اسلامی آقای خاتمی هم بیانیه داده اند باید ببینیم بین تندروها قبول می شود یا نه!؟

من که چشمم آب نمی خورد!؟

آذربایجان هم می خواهد حمله کند به ایران!؟

اوضاع خیلی ناجور است!؟

ان شاالله ختم به خیر شود!

روزهای تاریخی را داریم با چشم خودمان می بینیم و شرایط خیلی پیچیده است!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
میهمان سه‌شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 01:03

با سلام
حمله آذربایجان به ایران؟!! نمیدونم این خبرای حیرت آور رو چه منابعی منتشر میکنن!

Hamed دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 00:08 https://milkaan.blogsky.com/

اوضاع بدی پیش روی ایران ماست.
کشور آذربایجان در برابر ایران نمیتونه کاری بکنه نکته اینجاست که کشورهای دیگه بهش کمک میکنن و درواقع اون رو شیر میکنن بیاد جلو بعد با همکاری همدیگه همگی بر ضد ایران داخل جنگ میشن.
متاسفانه سیاست های داخلی سردمداران کشورمون،روزهای سیاهی رو برامون رقم خواهد زد.
من که هیچ آینده ی خوبی رو نمیبینم.
حتی، حتی اگر در جنگ هم پیروز بشیم که من این رو یک درصد میدونم و شاید کمتر، کشورمون به کل نابود میشه و هیچی نمیمونه واسش.
تو قسمت های غربی کشور هنوز آثار جنگ هست حتی پس از گذشت این همه سال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد