باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دارم راه رو درست میرم!

امروز به یکی از اون دوستام که گفته بودم گفتم که تازگی هی با خودم فحش میدم گفت این یکی از مراحل تخلیه ی ذهنت هست بعدش میرسی به جایی که فحش دادن رو میزاری کنار گریه می کنی!

بهش گفتم اتفاقا دیروز یه کم گریه کردم اما امروز باز رو خط فحشم البته کمتر شده خلاصه که بیخودی فکر می کردم بد شدم دارم هی فحش میدم راهم درسته!

در ضمن گفت بعد از یه دوره گریه دیگه ذهنت به سکوت و سکون میرسه البته اولین قدمش همین وبلاگ نویسی و پر کردن دفتر از افکار بود که من چند ساله دارم می نویسم و حداقل چند ماه دیگه این پروسه طول میکشه!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 18:26 http://golneveshteshgh.blogsky.com

نوشتن خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد