باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بی میلی به کتاب

نمی دانم چرا از آن روز که اینجا در مورد خواندن کتاب های مقدس و شعر نوشتم به خواندنشان بی میل شدم!؟

واقعا یعنی کسانی در اینجا بودند که میل نداشتند من این کتاب ها را بخوانم و من انرژی آن ها را گرفته ام!؟

با خودم گفتم چند روز استراحت کنم و بگذارم فکرم آزاد باشد هر چند آن قدرها هم به این کتاب ها فکر نمی کردم!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 15:20 http://Www.temmuz.blogsky.com

آقای رعد هم درست می‌گن

آره اینم می تونه باشه بیشتر ذهن دست ناخودآگاهه

آقای رعد چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 21:49 https://iammrthunder.blogsky.com/

شاید بدونین، ولی بازهم میگم
یکی میگفت وقتی در ابتدا یا وسط یه کاری هستی و به دیگران میگی، ناخودآگاه مغزت حس میکنه که اون کار دیگه انجام شده و میل و رغبتی به ادامه دادن نداره
به خاطر همین وقتی یه کاری رو تموم کردین، بگین

درسته مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد