باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

معشوقه های ترک کننده

نمی دونم چی شده مد شده که تو آهنگ های جدید همه معشوقه ها، عاشق ها رو ترک کردند!؟

همه ی خواننده ها شب ها بیدارند و معشوقشون خوابه، اینا هم غصه می خورند، رنج و درد می کشند!؟

خانم های عزیز چی شده یهو همه تون با هم دوست پسراتون رو ول کردید؟! شرایط جامعه بده، غمه، بی پولیه، جنگه، نذارید برید!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 11:41

اره خیلی اوضاع خراب هست یکی از آشنایان رفته با پسر ۱۶ سال از خودش بزرگتر ازدواج کرده فکر کرده پولداره الان فهمیده به کاهدون زده

اوه چه داستانایی!؟

محیا جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 21:40

به شخصه از دخترهای نسل جدید واهمه دارم. دنبال شوگر ددی هستند بیشتر به پول طرف مقابل فکر میکنند. کافیه ی ماشین مدل بالا بوق بزنه سوار نیشن شماره میدن... خیلی دم دستی شدن. دختر خوب هست اما فکر کنم به دوره ای رسیدیم که دختر خوب مثل پسر خوب کمیاب شده

واقعا این طوری شده؟!

گیل‌پیشی جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 18:01 http://Www.temmuz.blogsky.com


شما که کسی رو ترک نکردی؟

من رفتم پی زندگی خودم آخه از اولشم همچین رابطه ای نداشتیم اصلا بهم نزدیک نشده بودیم بعدم کسی که یکی رو می خواد میره دنبالش وقتی نمیاد من این جوری نتیجه می گیرم که نمی خواد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد