باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

تو آسمانی!

آخر به چه تشبیهت کنم؟!

گل؟

ماه؟

آسمان؟

آری تو آسمان قلب منی

گاهی آبی

گاهی ابری

گاهی خفته

گاهی بیدار

گاهی خسته

گاهی آفتابی

به هر صورت تو آسمانی

پهناور

بزرگ

شفاف

آبی

آبی آبی

چه رنگی بهتر از آبی سراغ داری؟

آری سبزم زیباست

آری تو یک درخت سبزی

با شاخه های زیاد

بلند

پرندگان روی شاخته ات می نشینند

سایه سارت محل استراحت من است

آری دیگر می خواهم خودم عاشقی کنم

خیالی

بی تو یا با تو

فرقی نمی کند

بخواهی یا نخواهی

مهم نیست

پا به پایم بیایی یا نیایی

فرقی نمی کند

من به اوج می روم

به کوهسارها

با تو باشم بهتر است

بیا برویم

دوتایی دور از چشم بقیه

تشنه ام

آب من باش

خشکیده ام

پناه من باش

رنجیده ام

التیام من باش

زخم خورده ام

شفای من باش

باش باش

فقط باش

باشد؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 18:49 http://1000-va2harf.blogsky.com

بهتراز من
رفیق کلمات هستی
دوستی تان مبارک

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد