باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خوابم نمیبره .....

خوابم نمیبره ولی حالم خوبه!

کمی نگرانم، بیخودی، وسواس خناس افتاده بهم!؟

اون روز که گفتم با یکی دوست اجتماعی بودم، بعد گفتم تکیه گاه نبود، الکی گفتم، نمی دونم چرا این طوری میگم شاید از سر غرور!

ولی سعی کردم عاشقش بشم اما نشد، تو نگاهاش روحشو نمی دیدم، اون اتفاقی که باید میفتاد نیفتاد!؟

خواستم این اعتراف رو بکنم، از این به بعد بیشتر باید حواسم به زبونم باشه، حرفای الکی پلکی نزنم!؟

امروز قهوه خوردم، برای همین خوابم میاد و خوابم نمیبره!؟

دلم می خواد آواز بخونم!! خخخخخ


بعدنوشت: خوابیدم و بیدار شدم اما هنوز نگرانم!؟ فکر کنم داره حمله ی عصبی بهم دست میده!

نظرات 7 + ارسال نظر
فاضله پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 14:06 http://1000-va2harf.blogsky.com

ماهش جان
شما از هر لحاظ برای دوستی مناسبی اما در زمینه دوستی های خاص کمی محتاط تر عمل کن وکم کم جلو برو
در مورد حمله هم اینجور مواقع بگو باهام حرف بزنید

مرسی عزیزم
آره من یاد ندارم کمک بخوام
دوستی نزدیک دیگه با کسی نمی کنم این جوری بهتره

محیا پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 11:44

محیا پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 10:59

بیا گفتم کار کن قیافشو چه جوری کرده کار خونه نکردی که عاشق میشی

ای بابا امروز که روز کار خونه نیست!
خسته ام خوابم میاد!

محیا پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 10:24

پاشو اتاقتو و خونه رو بساب با تنی سبک شب میخوابی مادرتم خوشحال میشه من دیشب تو ی اتاق تمیز خوابیدم آی حال داد

محیا پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 10:09

خواب بودم تو هم بخواب حس بلند شدن از رختخواب ندارم

خوش به حالت

محیا پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 10:08

من که خوابیدم الانم لش کردم حس بلند شدن ندارم

خوش به حالت من از سر صبح بیدارم

ماهش پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 09:46 http://badeyedel.blogsky.com

بهتر شدم، ول کرد!؟
نمی دونم چرا هر روز کامنت دارم اما وقتی حالم بده کسی نیست کامنت بذاره!؟
واقعا همیشه تنهایی و فقط خودتو داری!؟

دلا خو کن به تنهایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد