باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من تغییر عجیب کردم!

من واقعا تغییر کردم نمی دونم چی تو من تغییر کرده اما دیگه موسیقی های موجود جواب روح من رو نمیده، همه شون به نظرم سوسول بازی می رسه، فقط یه آهنگ پلاس روزبه نعمت اللهی که شعرشم از مولاناست به وجدم میاره!؟

جامعه غمگینه، موزیسین ها هم غمگینن ولی برعکس من روزایی که حالم خوبه داره بیشتر میشه، نمی دونم چرا!؟

حالم از درون تغییر می کنه ها، خودش خوب میشه خودش بد، چیزهای بیرونی هم اون قدرها دیگه اثر نداره!؟


پی نوشت: جالبه انگار موسیقی باهام حرف می زنه انگار موزیک یه کس دیگه ست و خواننده یه کس دیگه ست!

نظرات 3 + ارسال نظر
فاضله شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 16:14 http://1000-va2harf.blogsky.com

حال دل منم خوب میکنی

بگو خامنه ای خوب کنه
دیگه هم نمیای وبلاگ من

گیل‌پیشی شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 01:01 http://Www.temmuz.blogsky.com

حال دلت همیشه عالی باشه

مرسی

سمیرا شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 00:12

همه چی به حال درون ما بستگی داره، کاملا درسته

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد