باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بازی های بچه گانه!

ایران اینترنشنال داره با یه استودیو جدید تو لندن بر می گرده، حتما قصدشون اینه که دهن کجی کنن به جمهوری اسلامی!

ولی من از بچگی یاد گرفتم خودم رو قاطی بازی های بچگانه این طوری نکنم، تهش خوب نیست و فقط وجهه و آبروی آدم رو میبره، من که می خندم به هر کس که می خواد لجم رو دربیاره یا باهام بجنگه!

بی خیالی دنیای خوبیه، اون طرف هم یه مدت انگولک می کنه بعد که میبینه واکنش نشون نمیدی خودش میره، بعضی ها که مریضند از قصد می خوان یه کاری کنن باهاشون دربیفتی، لذت می برن!؟

بگذریم که بعضیا این قدر مریضند که محلشون هم نمی کنی میرن برات حرف درمیارن و تهمت می زنند متاسفانه مردمم باور می کنند ولی بی خیال ما هم خدایی داریم، عاقبت هر کی رو سر جاش می شونه!؟

ولی من یاد گرفتم تو دعوا بی طرف باشم یه موقعی مثلا می خواستم طرف حق رو بگیرم اما بعد فهمیدم هر دو طرف دعوا مقصرند، طرف حقی وجود نداره، تازه با اینکه هیچ طرف رو نگرفتم باز میان گله می کنند و طلبکارند که چرا طرف ما رو نگرفتی؟!

بچه ان، بچه!؟ خیلی بچه!؟ از موهای سفیدشونم خجالت نمی کشند؟! به جای اینکه الگو باشند؟! بعد میگن چرا کوچکترا به بزرگترا احترام نمی گذارند، شما بزرگی نشون ندادید خوب!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 13:12

کار خوبی می کنی عزیزم

مرسی

سمیرا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 12:21

من راستش موافق نیستم که هر دو طرف همیشه مقصر باشن، یه طرف معمولا بیشتر مقصر و طرف ناحقه ولی حرفت باعث شد چند دقیقه فکر کنم آرامش خودت خیلی با ارزشه

آره درصد داره دیگه گاهی یه طرف بیشتر می چربه اما در کل وقتی دعوا بالا می گیره دو طرف مقصرند چون در حق هم هر چه تونستند جنگیدند و یه لحظه فکر نکردند من برای چی دارم این کار رو می کنم؟!
من آدمی هستم که از جنگیدن و رقابت لذت می برم اما وقتی اوضاع مسمومه نه، اگر طرف مقابل جوانمردانه بازی کنه هستم وگرنه باهاش بازی نمی کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد