باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

چند روزه خونه ام

چند روزه خونه ام و دوستم ندارم از خونه برم بیرون!

کمرم یه جوریه باید برم پیاده روی تا درست بشه اما اصلا حسش نیست!؟

هنوز معنایی برای زندگیم پیدا نکردم!؟

هنوز پر از سوالم!؟

باز چند روزه همه ش پای گوشیم!؟

هوا خیلی خوب شده!

بدنم عادت کرده به سرما!

حیف بدن من افتاده دست من، قدرش رو نمی دونم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 11:14

آفرین کار خوبی کردی عزیزم

مرسی
ایتا ندارم سمیرایی

سمیرا چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 11:00

هوا عالیه، دلو بزن به دریا و برو بیرون جاهایی که دوسداری رو بگرد

رفتم بیرون مرغ خریدم و سیب زمینی و خیارشور و نخود سبز تا الویه درست کنیم اما کمرم یه کم بهتر شد فکر کنم گودی کمر گرفتم!؟

محیا چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 09:56

همین که بری میفهمی چه اشتباهی کردی نرفتی و دیگه دلت نمیخواد برگردی خونه
برو خونه نمون اگه رانندگی بلدی ماشین پدر هم بردار برو طرقبه

نه پیاده رفتم خرید
همه توی خیابونن
شلوغ ولی کمرم خوب نشد فکر کنم گودی کمر گرفتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد