باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من خودم رو سر کار گذاشتم!

چند وقت پیش فکر کنم اواخر بهار بود چند تا خواب پشت هم دیدم و فکر کردم خبر از آینده می دهند اما فکر کنم اشتباه کردم خواب هام تعبیر نشد و من همین طور هفته ها و ماه ها رو از دست دادم، 

دیگه واقعا باید یه تکونی به خودم بدم، دیگه خونریزی بین پریودم ندارم، خوب شد، همه ش از اتفاقات اجتماع بود، فکر کنم ناخودآگاهم داشت پیغام می داد که کار هر کس نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن، من دل نازک چه به سیاست و آدم های قصی القلب!؟

من فقط کاری که بلدم رو انجام میدم نوشتن، اونم فقط در حوزه ی معرفت و اخلاق، شاید خلقیات ما ایرانیان تغییر کرد، یک کتاب به همین اسم هست بخونید جالبه خلقیات ما ایرانیان!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 16:04

الحمدالله که بهتری، ان شاءالله همیشه سلامت باشی عزیزم بله باید از خودمون شروع کنیم

مرسی عزیزم
بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد