باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دلم می خواد کافر بشم!؟

دلم می خواد کافر بشم!؟ چه فایده داره این زندگی؟! وقتی همه ش مصیبت میباره!؟ افغانستان تا الان 4 بار زلزله شده!؟ یکیش رو ما اینجا حس کردیم!؟ شدید و طولانی بود!؟ مامانم و خواهرم خوابند، به داداشم میگم بیدارشون کن، شاید دوباره اومد، الان زود به زود زلزله میشه!؟ میگه نمی خواد ایشالا چیزی نمیشه!؟ انگار به ایشالا گفتنه!؟

قلبم ولی کافر نمیشه!؟ اون چیزی که میگه دلم میخواد کافر بشم واقعا تو دلم نیست، تو سرمه، تو ذهنمه، منشاش اونجاست، همینم اشتباه بهمون یاد دادند، اصلا قاطی کردیم قلب چیه، دل چیه، ذهن چیه، مغز چیه!؟ چه به روز ما آوردند!؟

دلم می خواد بخوابم، باز همون دل قلابیه میگه!؟ ولی خوابم نمیاد!؟

الان کشف کردم اون دل قلابیه، باد سره!؟ حالا نمی دونم اصطلاح فلسفی و روانشناسیش چیه!؟ دیگه امیدوارم دیگه نیاد!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد