باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خواب دیشب و اخبار

شما میگید اخبار نبین اما اخبار خودش دنبال من میاد و روی روح و روانم تاثیر میزاره!

مثلا دیشب خواب دیدم مرکز ایران رو داده بودند به فلسطینی ها، از پایین استان اصفهان تا بالای هرمزگان، لب دریا رو بهشون نداده بودند!

بعد تمام مراتع رو طناب کشی کرده بودند که گله هاشون نتونن چرا کنند!؟ بعد اونا اعتراض داشتند!؟

خودمم یه پسر بچه ژاپنی رو به فرزندی قبول کرده بودم چون جنگ شده بود اینا آواره شده بودند مادر و پدرش رو گم کرده بود! این قدرم بامزه و شیرین بود!

قبلشم رفته بودم پیش یه مشاور، می گفتم تنهام چی کار کنم؟! یه چیزای دیگه هم بهش گفتم که خصوصیه اینجا نمی تونم بگم!؟

خلاصه که روح و روانم درگیر میشه و به اخبار ندیدن هم نیست، شما شاید این قدر اخبار ناگوار روتون تاثیر نمی ذاره که حال من رو متوجه بشید، دیگه سیستم آدما با هم فرق داره!؟

مگه این که مثل اون سری جنگ سوریه این قدر حال خودم بد باشه که هیچی نفهمم، اصلا هیچی برام مهم نباشه چون خودم لب مرگ بودم اما الان که حالم بهتره دیگه ناخودآگاهم توجه می کنه به اخبار!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 5 آبان 1402 ساعت 22:42

چرا پست نمیذاری؟

سلام
حالم چندان خوب نیست لالمونی گرفتم!

گیل‌پیشی جمعه 5 آبان 1402 ساعت 00:08 http://Www.temmuz.blogsky.com

خواب آشفته باعث میشه بعد بیداری انگار خسته تری

آره دقیقا

دیازپام پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 23:31 http://diazepam.blogsky.com

این خوابا اثر جنگ نیستا، مطمئنی قبل خواب چیزی نزدی؟!
البته جنگها رو منم تاثیر منفی داره. این، اوکراین، سوریه، همشون

مثلا چی زده باشم؟!
کافر همه را به کیش خود پندارد!؟

محیا پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 18:26

بعیدم نیست این رویا صادقه باشه و واقعیت پیدا کنه

نه بابا جمهوری اسلامی با عربا و سنی های خودمون چطوره که با فلسطینی ها باشه!؟
ژاپنم مردم خوب و بانزاکت داره با همه دنیا دوسته

عمه اقدس الملوک پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 08:59

ننه ناخودآگاه آدم هرچیزی که برایت مهم است را توی خواب تحویلت میده. فکرت را آزاد کنی درست میشه. اما باز هرطوری دل خودته ننه همونکار را بکن

خوب فکرم چطوری آزاد کنم؟! قفل میکنه روی یه چیزایی!؟

بعدنوشت: فکر کنم فهمیدم چطور آزاد میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد