باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دلوم خونه!

دلوم خونه!

خونه ویرونه!

شب است!

شب تاریک!

شب سرد!

شب سیاه!

دلوم خونه!

دلوم بارون مخواد!

باید بگریم!

بگریم!

بگریم!

بگریم!

تا صبح شه!

ولی جاش موخوبوم!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 14 آذر 1402 ساعت 10:48

سلام وقتت بخیر و شادی ممنون که اطلاع میدی عزیزدلم ان شاءالله که با پشتکار به تمام خواسته هات برسی عزیزم

سلام سمیرا گلی
مرسی همچنین شما

سمیرا دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 21:29

الحمدالله که خوبی عزیزم

مرسی شکر
شما خوبی؟
من فکر کنم ازین به بعد روزای بیشتری پیش بیاد که نوشتنم نیاد، نگرانم نباشید، خوبم

سمیرا دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 17:43

سلام، خوبی؟

سلام عزیزم
خوبم
مرسی که احوال می پرسی و به یادمی
رفیق فاب

گیل‌پیشی دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 00:36

شب اگه سرده و بارون می‌خوای، هوا سردتر میشه ها

اتفاقا بارون و برف بیاد هوا گرم تر میشه!

سمیرا یکشنبه 12 آذر 1402 ساعت 19:54

آفرین

مشدیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد