باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

اعتماد به خود

امروز یه چیزی در اینستاگرام خوندم شاید هدیه تولدم باشه!

نوشته بود نقطه مقابل اضطراب، آرامش نیست اعتماد به خود است، چیزی که من اصلا ندارم! خخخخ

شده تا حالا تو شرایطی بودم که به خدا اعتماد کردم و رفتم جلو اما به خودم نه؟! وای به خودم؟! خود اینکه بخوام به خودم اعتماد کنم بهم اضطراب میده!؟ خخخخخخ

آخه به چی خودم اعتماد کنم؟! یه زمانی خیلی محکم بودم اما به خاطر خشم درونم بود الان تخلیه شدم و اون خشم رو ندارم و انگار دیگه نقطه ی اتکا هم ندارم!؟

بعد من فکر می کنم یعنی این باور رو دارم که اگر خیلی به خودم اعتماد کنم مغرور و متکبر میشم، بیشتر کارها رو خراب می کنم، همین جوری لنگان لنگان بهتره!؟

یعنی میشه آدم به خودش شک نکنه؟ اگه به خودت شک نکنی که میگی من همین جوری خیلی عالی و خوب و عیب و نقصم!؟ بعدش هیچ رشدی نمی کنی!؟ اتفاقا چون می دونی کارت خرابه میری که خودت رو درست کنی!؟

آیا من اشتباه می کنم؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 29 دی 1402 ساعت 17:54

خدا بهت نی نی های سالم و صالح نسل اندر نسل ببقشه ان شاءالله

مرسی عزیزم
به شما هم ان شاالله

سمیرا جمعه 29 دی 1402 ساعت 17:03

واسه ما نی نیِ تازه به دنیا اومده ای دیگه ممنونم

واقعا امسال حس تازه ای دارم خدا رو شکر
واقعا بعد هر سختی آسونی هست

دلم نی نی خواست

سمیرا جمعه 29 دی 1402 ساعت 16:48

ای نی نیِ تازه پا به دنیا نهاده ی ما، خواستم ورودت به دنیا رو بازم تبریک بگم

هی میای میگی نی نی تازه من هی فکر می کنم بچه به دنیا آوردم
من که خرس گنده ام صبح داشتم فکر می کردم مامانم هم سن من سه تا بچه داشت اون وقت من همه ش در حال گوشی بازی هستم
مرررسی به یادمی قدر مهربونیات رو بدون

سمیرا جمعه 29 دی 1402 ساعت 14:24

عاشق این تدبر و تعقل و مکاشفه های درونی و خودسازیات هستم ماشاءالله بهت جالبه که برات دغدغه ست، اکثریت دغدغه ظواهرسازی دارن، اینکه دنبال خودشناسی و خودسازی هستی تحسین برانگیزه ماشاالله

قربانت عزیزم شما هم زمینه شو داری امتحانش کن
آره من از بچگی علاقه به درونم و تنهایی داشتم اون ظواهر زیاد برام جذاب نبود
یعنی نمی تونم که خودم رو گول بزنم تو آینه که نگاه می کنم می دونم کی هستم تازه با این همه تازگی فهمیدم یه چیزایی رو از خودمم پنهان کرده بودم و این خیلی بده و مایه ی تاسف هست باید برم تو افق محو بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد