باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

تنبلی و کسالت و گناه

من چندیست خیلی احساس بی حوصلگی و کسالت دارم چه در امورات زندگی چه در امورات عبادی!

هر چی صبر کردم یه اتفاقی بیفته و حال من رو دگرگون کنه نشد که نشد نمی دونم چه گناهی کردم که این طور شدم!؟

گاهی انرژی بهم بر می گرده اما وقتی هم بر می گرده ذوق و شوقی نیست، انگار خوردن و خوابیدن خیلی بهم ساخته!؟

نمی دونم چه کار کنم؟! دلم می خواد به زندگی برگردم اما به دلخوشی چی؟۱

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 13:38

در مورد افرادیه که به کما رفتن و تجربه نزدیک به مرگ داشتن مقداری از اون دنیا و حساب کتاب اعمالو دیدن، خیلی جالبه

می دونم به دردم نمی خوره

میم تهرانی دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 02:38 http://.....

ان الله مع الصابرین
با نرمش و از کم شروع کن
فقط هم صبح ها
در حین نرمش هم از اهنگ ریتمیک استفاده کن خالشوببر!

مرسی

سمیرا یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 19:59

چه شباهتی، چون ما هم تلویزیونمون قطعه اگه ماهواره دارید با Badr میتونید شبکه چهارو ببینید، در غیر اینصورت، توی اینستا «پس از زندگی» رو سرچ کن، اونیکه کلیپاش یکساعته ست، کلیپارو ببین، برنامه هاشو میده به خیلی از سوالاتت پاسخ میده عزیزم

مگه در مورد مرگ نیست برنامه ش!؟

monparnass یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 17:50 http://monparnass.blogsky.com

" باشه بعد عید دنبال کار می گردم ولی می خواستم برم باشگاه وقتم رو با ورزش پر کنم! "

کار و ورزش اگرچه هر دوخوبن
اما کار خیلی خیلی خیلی بهتره
کار داشتن
عزت نفس
و
اعتماد بنفسی میاره که ورزش نمیاره.
حتما حتما سرت رو با یه کار گرم کن
می تونی اگر خستگی ناشی از کار اجازه داد
ورزشی رو هم در حد توانت انجام بدی
این دوتا منافاتی با هم ندارند
فقط از منابع مشترکی استفاده می کنن
منابعی مثل :
وقت تو
و
توان بدنی ات
اگر از هر دوی اینها بعد ساعات کاری
چیزی برات باقی موند
صرف یه ورزش مناسب کن
حتی پیاده روی
آسون و کم هزینه
ولی مفید
یه وقت نری بدنسازی و وزنه برداری
بزنی خودت رو درب و داغون کنی !!!!




پ.ن 1:
اگر مثل من در بازار کار تجربه نداری با یکی مشورت کن
فکر کنم مشورت با گیل پیشی بد نباشه.


پ.ن 2 :
دعا می کنم کار مناسب در محیطی امن نصیبت بشه
فکر نمی کنم مشکل مالی حادی داشته باشی
پس در انتخاب کار
معیارت رو
راحتی کار و ساعات مناسب
درنظر بگیر
نه حقوق دریافتی ات


پ.ن 3 :
امیدوارم یه وقت بیام اینجا و ببینم مثل
گیل پیشی همه اش داری در باره شرایط کاری
و همکارات غر می زنی
و ماهش رو کلا فراموش کردی !!!!

آخه انگیزه ی کار ندارم از هیچی خوشم نمیاد بدنمم این قدر خونه بودم دیگه نمی کشه زود خسته میشم کلافه میشم

راستش از نوشته های گیل پیشی در مورد کارش حالم بهم می خوره اصلا نمی خونمشون

monparnass یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 14:32 http://monparnass.blogsky.com

" نمی دونم چه کار کنم؟! دلم می خواد به زندگی برگردم اما به دلخوشی چی؟۱ "

تا اونجایی که متوجه شدم تو سر کار نمیری ماهش ، درسته؟
ما که شاغلیم از بروز خیلی از این احساسات ناراحت کننده
با رفتن سر کار و مشغول بودن در اونجا جلوگیری می کنیم
اما
در تعطیلات طولانی که سر کار نیستیم
دقیقا همین حس و حال تو میاد سراغمون
من فکر می کنم اگر شاغل نیستی
یه کار پیدا کن
مهم نیست چیه
به رشته ات مرتبط هست یا نه
یه کار که سرت رو گرم کنه
در یه محل امن
حتی با حقوق کم
اون کار میتونه فرصت فکر کردن و
بروز این نوع احساسات رو در تو بگیره
توجه کردی ماهش
اینها همه اش احساساته
یعنی فقط حس تو از دنیای بیرونه
و
مشکلات فیزیکی و عینی
مثل بیماری یا بی پولی مفرط یا مثل اون نیست
احساسات مثل کارد دو لبه است
آدم می تونه باهاشون
بخاطر هر چیز کوچکی
شاد و راضی باشه
یا
بخاطر هر چیز کوچکی
ناراضی و افسرده



پ.ن :
دیدی گیل پیشی حالا چقدر نسبت به قبل از شاغل شدنش
تغییر کرده
اگه اون همکار بد اخلاق و عوضی اش نبود
که دیگه نور علی نور بود

باشه بعد عید دنبال کار می گردم ولی می خواستم برم باشگاه وقتم رو با ورزش پر کنم!

میم تهرانی یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 14:03 http://.....

۱- غسل صبر
۲- رضا به داده بده وزجبین گره بگشا
که روزگار بر من و تو درِ اختیار نگشادست

آره اینم فکر خوبیه مشکل اینه که من صبر ندارم!

تراویس بیکل یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 12:45 https://travisbickle2.blogsky.com/

ورزش
ورزش
ورزش

دو روز ورزش کردم دوهفته کمرم گرفت!

سمیرا یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 12:35

سلام راستی، برنامه پس از زندگی شبکه چهار ساعت پنج که هر روز پخش میشه رو می بینی؟

نه تلویزیون ایرانمون قطعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد