باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

جنگ شد

جنگ شد من که شوخیش گرفتم، دیشب مثل بیشتر شب ها نصف شب بیدار شدم اما اخبار رو چک نکردم، سعی کردم به چیزای دیگه فکر کنم، از قبل از عید تب دارم و ببخشید خونریزی غیرمعمول خانم ها، رفتم دکتر دارو داد اما تا الان اثر نکرده، گفتم آزمایشم بده، آخه زیر دنده چپم یعنی طحالم هم درد می کنه، تو اینترنت زدم اینا علائم سرطان خونه، اما باید خونریزی تموم بشه که برم آزمایش و سونوگرافی بدم، شایدم چیز دیگه ای باشه که سیستم دفاعیم ضعیف شده، نمی دونم، این فکرها رو می کردم، گفتم حالا مبارزه با سرطانم دارم، گل بود به سبزه نیست آراسته شد، البته من نمی میرم، جون سختم، فقط مریض احوال میشم و باز باید همه ش برم مطب دکتر، خیلی خوشم میاد از شلوغی!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 22:43

غزل جون کاملا درست گفتن، منم هر مشکل و دردی رو تو نت سرچ کردم، اشهدمم خوندم باور کن یه چند باری جدی جدی باورم شده بود که اوضاعم خیلی وخیمه اصلا بد به دلت راه نده عزیزم

ان شاالله چیزی نیست

غ ـ ـزل یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 10:08 https://life-time.blogsky.com/

ببین سرما هم بخوری تو اینترنت زده علایم سرطانه
من یک زمانی به خاطر همین اطلاعات اینترنت مردم و زنده شدم ولی هیچی نبود وقتی رفتم دکتر
یکح درد معمولی بود با یک درمان معمولی

خدا کنه مرسی

Lunacy یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 09:47 https://lunacy.blogsky.com/

به دلت بد راه نده شاید یه بیماری ساده باشه شایدم هیچی نباشه، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی. اخبار اعصاب منم بهم ریخت و نتونستم نادیده اش بگیرم.

مرسی دوست خوبم ممنون چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد