باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من اگر شاعر و خواننده بودم!

من اگر شاعر و خواننده بودم واسه طبیعت شعر می گفتم و آهنگ می ساختم!

مگه درخت چشه که هیچ کس وصفش نمی کنه؟!

آقای ابتهاج یه ارغوان داشته این همه براش شعر قشنگ گفته!

واقعا چه لطیف، چه روحی!؟

برای گل های تو باغچه ترانه های عاشقانه می گفتم!

برای این بهار و این باران های بهاری!؟

حتی برای غرش رعد و برق!؟

برای صدای جوی آب مثل سهراب!؟

برای ترنم آواز پرندگان!؟

برای کوه، برای دشت، برای کویر!؟

واقعا اینا رو گفتم سر ذوق اومدم چطوره شروع کنم؟

بارون میاد آسمان برق میزنه!؟

امشب شبیست!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 19:57 http://golneveshteshgh.blogsky.com

آفرین

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد