باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روند رشد فردیت

امروز یکی دیگه از صوت های روانشناسی و رشد فردیت رو گوش کردم میگه که شما باید ایگوی جدید بسازید و ایگوی قدیمیت رو بندازید دور! این حرفش با اون حرفش که نوشته قبلی بود فرق داشت!

بعد میگه شما باید از کنترل خانواده خارج بشید و وابستگی عاطفیتون به شخص دیگه قطع کنید و از نظر روانی مستقل بشید!

از نظر زندگی مالی که همه می دونیم باید مستقل بشیم ولی میگه انرژی های درونتون زمانی آزاد میشه که از نظر روحی و روانی هم مستقل بشید و با انرژی روانی خودتون زندگی کنید!

من که اصلا انرژی روانی خوبی ندارم یه موقع هایی که خیلی کم میارم آهنگ گوش میدم تا از انرژی خواننده و آهنگساز دوباره شارژ بشم یا شعر می خونم که همون کار رو می کنه!

یا خودم می دونم به انرژی روانی مادرم وابسته ام جدیدا البته سعی کردم بهش تکیه نکنم اما اون خیلی قوی هست کلا اتکاش به خودشه درسته که خیلی ایراد ازش می گیرم اما از این لحاظ خیلی از من بهتره! 

من همیشه خموده و گوشه نشینم، میرم تو لاک خودم فکر نمی کنم کسی بتونه بهم تکیه کنم زیر بار خودم موندم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 21:38 http://Www.temmuz.blogsky.com

سمیرا جون دخترم برو سر کار، با این همه استعداد تو خونه نمون.
رها کن روان‌شناسی رو. رشته ما که نیست.

این مطالب عمومی هست مختص روانشناسا نیست که بعدم من یه شغل خوب می خوام هر کار الکی من رو ارضا نمی کنه

محیا چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 20:32

تو روانشناسی علما هن رو نقض میکنند. ولی حال خوب ات رو وابسته به فردی نکن. خیلی سخته ولی ممکنه

بله مرسی

نونیم چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 14:29

سلام
ممنون که سر زدید. ولی زیاد به حرفای این وویس های انگیزشی که این روزا باب شده جدی فکر نکنید خیلیاشون با هم‌تناقض دارند

سلام
البته باشه
خوب خودشونم هر چی فهمیدن میان میگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد