باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

حالم بهتر شد!

ناهار خوردم با آهنگ بهنام بانی، هنوزم دارم گوش می کنم، چند قلپ دلستر لیمویی هم خوردم، اخلاقم بهتر شد، ابرهای خاکستری از تو مغزم تقریبا رفت، هوا تقریبا صافه ولی بازم ممکن هست ابرها از دو طرف بیان و بهم بخورن و رعد و برق ایجاد کنند!

واقعا این خلق آدم به یه ذره هورمون بنده، دیروز رفتم دکتر، گفتم که پلکم می پره بهم قرص داد دیگه نمی پره، واقعا خود دکتر رفتن خوب کننده است البته دکتری که بهش اطمینان داری، مهر دکتره هم به دلت میفته نمی بینیش دلت تنگ میشه، یه دکتر هومیوپاتی می رفتم کلی ازش خاطره دارم آخه دورهمی هم  با مراجعینش می ذاشت، اون گروه یه تحول عظیم در من ایجاد کرد، گاهی دلم تنگ میشه هواشون رو می کنه اما دیگه مسیرم عوض شد!

از پنج شنبه شب، کلاس مسیحیت شروع میشه، منتظرم ببینم چه جوریه، دفترم آماده کردم، براش خیلی ذوق دارم امیدوارم تو ذوقم نخوره، از عرفان خسته شدم مسیحیت دنیای جدیدیه!

نظرات 3 + ارسال نظر
آقای رعد سه‌شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 00:25 https://iammrthunder.blogsky.com/

چه باحال
کلاس مسیحیت؟
میشه وقتی شرکت کردین از آموزه ها و حال و هواش بگین؟

به یه چالش هم دعوتتون کردم، دوست داشتین شرکت کنین

آره باشه حتما
خوشحالم حداقل یکی خوشش اومد
مرسی بابت دعوت

گیل‌پیشی دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 22:24 http://Www.temmuz.blogsky.com

حقیقت تو قلبته، دنبالش نگرد.

قلبم فعلا خالیه

محیا دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 20:08

از دین خارج شو شوخی میکنم

به دنبال حقیقت باید توی هر جایی بگردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد