باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من پشیمانم اما خسته ام!

من پشیمانم!

گریه می کنم!

اما خسته ام!

اما کاهلم!

به استراحت نیاز داشتم!

بعد از سال ها سوختن!

استراحت هام را کردم!

ولی هنوز خسته ام!

گاهی بانشاطم!

اما مثل قبل نشدم!؟

هنوز در آتشم!

آتش پشتم است!

و هر لحظه امکان دارد دوباره درونش بیفتم!؟

تکان خوردن برایم سخت است!

انگیزه ی مثبت ندارم!

وقتی آفتاب است حالم خوب نیست!؟

تاریک که می شود خوابم می گیرد!؟

روزها همین طور می گذرد!؟

و من کاهل تر می شوم!

می خواهم بخوابم!

شب بخیر!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 18 خرداد 1403 ساعت 12:01

خدا کمکت کنه توقع بالا ازخودت نداشته باش، هدف های خیلی کوچیک واسه خودت بذار و در همون حد از خودت توقع داشته باش. من خودمم سعی میکنم از خودم زیاد توقع نداشته باشم

من از همه بیزارم خدا کمکم نمی کنه پر از خشمم

فاضله جمعه 18 خرداد 1403 ساعت 10:58 http://1000-va2harf.blogsky.com

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد