باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

حربه ی قضاوت نکردن

متاسفانه امروزه باب شده است که تا کسی در مورد کسی نظری می دهد عده ای به او می گویند قضاوت نکن! در صورتیکه هر کسی در ذهن خود این اختیار و آزادی  را دارد اگر بخواهد قضاوت کند و اگر نخواهد قضاوت نکند، کسی نمی تواند کسی را به وسیله ی حربه ی غیراخلاثی بودن قضاوت کردن، ساکت کند چون این خود خارج از اخلاق است! امیدوارم حق کسی را به وسیله ی حق از کسی نگیریم چیزی که در کشور ما خیلی باب شده است!

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا شنبه 20 آبان 1402 ساعت 07:14

بخصوص برای ی سر آدما چون خودشون کاری میکنن که قضاوت بشن

گیل‌پیشی جمعه 19 آبان 1402 ساعت 23:16 https://temmuz.blogsky.com/

ملاک ثابتی برای خوب و بد وجود نداره

بله درسته

نیستی جمعه 19 آبان 1402 ساعت 21:11

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند
من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سر گردانند.

بلوک سیمانی
2x : 2x

سپاس

سمیرا جمعه 19 آبان 1402 ساعت 19:09

بله همه ما برای بقا نیاز به قضاوت کردن داریم، قضاوت بیجا و نادرست کار خطاییه نه هر قضاوتی

صحیحه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد