باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

امشب شب تولدمه!

امشب شب تولدمه، شب جمعه اول ماه رجب هم هست که بهش میگن شب آرزوها، البته این مناسبت از نوجوانی ما باب شد یهو!

ولی من اصلا حال خوشی ندارم، هر چند دلم کیک می خواد، بچه شدم باز! دلم قاقالیلی می خواد!؟

آرزو کردم جنگ تموم بشه و صلح بشه امیدوارم بشه!؟

آخرش به هیچ رسیدم، اینو از اولش می دونستم فقط این همه جون کندم که به یقین برسم!؟!؟

نظرات 6 + ارسال نظر
فاضله جمعه 29 دی 1402 ساعت 08:59 http://golneveshteshgh.blogsky.com

تولدت مبارک باشه

خودش جمعه 29 دی 1402 ساعت 08:57

اه پس تو هم دی ماهی هستی
گفتم چرا یک شباهتایی داری!!

شما؟

مینو جمعه 29 دی 1402 ساعت 06:39

چه جالب تولد منم بود
چه تولدی

چه جالب هم تولدیم
تولد معین و فرهاد خواننده هم هست

عمه اقدس الملوک پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 22:20 https://amehkhanoom.blogsky.com

امشب شب تولده، درین داران دان دان دان عمت در همین حد بلده ننه البته اینم بلدم هپی برزدی تو یووووو، هپی برزدی تو یو
تولدت مبارک عزیزمانشاالله عمرطولانی و با عزت داشته باشی و به همه آرزوهای قشنگت برسی

خیلی بامزه ای عمه
مرسی ممنونم سلامت باشی

سمیرا پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 17:48

شب تولدته پس، به به مبارکااااا باشه خانوم خانومااااا یالاااااا بیااااا وسط مصادف شدنش رو با شب آرزوها به فال نیک می گیریم که ان شاءالله قراره به آرزوهای خوشگلت برسی نی نیِ تازه به دنیا اومده ما ان شاءالله چرخ دنیا برات به بهترین نحو بچرخه و ان شاءالله همیشه شیرین کام باشی عزیزم

مرسی مرسی واقعا مرسی
حالم بهتر شد

Lily پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 17:45

تولدت مبارک‌دوست خوبم

مرسی از شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد