باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بحث و جدل

من یاد گرفته ام وقتی با کسی گفتگو می کنم کار به بحث و جدل می کشد، بکشم کنار، نمی دانم این کار چقدر درست است اما وقتی می بینم یک نفر رگ گردنش باد می کند و دارد جفنگ می گوید و می خواهد به هر ترتیبی پیروز شود می گذارم پیروز شود چون نمی خواهم من هم کار او را بکنم و سطح خودم را تا سطح او پایین بیاورم و کنفش کنم، سکوت را در مواجهه با چنین آدم هایی که تعدادشان هم کم نیست ترجیح می دهم برایم هم مهم نیست دیگران چه فکر می کنند مهم خودم هستم که در مورد خودم چه فکر می کنم، مردم یک روز برایت هورا می کشند یک روز هو ات می کنند!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 13:43

منم بدم میاد بحث به جدل بکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد